2013. november 2., szombat

Halloween és Halottak napja

Otthon igencsak folyt a Halloween-ellenes kampány az utóbbi hetekben, amit meg is értek. Itt viszont, ahol én élek, Halloween és a Halottak napja teljesen jól megférnek egymással.
Halloween október 31-én van, ilyenkor ugyebár "elkergetjük a boszorkányokat", a halál ijesztő elemeit. Aztán következik Mindenszentek (All Saints' Day) november 1-én, majd a Halottak napja (All Souls' Day) november 2-án.

Én mára kirándulást terveztem, gondoltam, tengerpartra viszem a társaságot, a szürke, ködös, őszi idő, a nagy víz időtlen moraja megfelelő hangulatot fog teremteni az ünnephez.

A szeszélyes észak-ír időjárás viszont mást gondolt ki nekünk. A szakadó eső, erős szél nem kedvezett a szabadtéri programhoz, mást kellett kitalálni.

Így akadtam rá a Cahoots NI közelünkben játszott előadására. És milyen jó, hogy ráakadtam, s elmentünk! Csodás, egyedülálló élménnyel lettünk gazdagabbak. A kacsa, a halál és a tulipán mesejáték gyönyörű, igényes, művészi, zenés-táncos, mágikus bemutatása a halál szerepének életünkben. Ajánlom mindenkinek, akinek van alkalma megnézni.      

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése