2014. február 10., hétfő

Fagyosszent

Az utótagban nem vagyok biztos (biztos hogy nem, hehe) de az előtag, az tuti. Mert hogy én majd' megfagyok ebben az országban állandóan, télen is meg nyáron is.

Ma kozmetikában voltam délelőtt, és a helyiségben, ahol ugye rendeltetés szerint le kellett vetkőzni, volt vagy 19 fok. Én meg dideregtem. Mindig didergek. Ezért aztán eleve úgy szoktam kérni az időpontomat, hogy legyen alkalmam utána beülni az első útba eső kávézóba, és gyorsan magamba dönteni valami forrót...

A legjobb gyógymód azonban az, amikor megérkezem nyáron Ferihegyre*, és a repülőből kiszállva megcsap a kellemes langymeleg levegő (este szoktunk érkezni), hát annál csodásabb érzés nincs!

 *Nekem már csak az marad, meg a Moszkva tér is, mert nem járok elég sűrűn arra, hogy megszokjam az új nevét, meg különben is, mire legközelebb megyek, tán megint átnevezik.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése