2014. február 10., hétfő

Gépezzünk?

Tegnap nyúztak megint a gyerekeim, hogy miért nem tölthetnek több időt gépezéssel, illetve miért nem lehet még nekik saját laptopjuk. Elmagyaráztam, hogy azért nem, mert az a tapasztalatom, hogy azok a gyerekek, akik rákapnak a gépezésre, sokkal kevesebbet foglalkoznak mással, márpedig az ő korukban ez még nagyon nem egészséges, és bőven van elég dolog, amivel foglalkozni lehet...

Micsoda öröm volt nekem tegnap is látni, ahogy a fiam gyomlálta délután a virágágyást, nem azért, mert "előírtam" neki (én nem szeretek kertészkedni, sajnos), hanem mert nagyon várja már a nárciszokat, a lányom pedig fél délután a ház körül szaladgált, lovacskázott az ugrálókötelével, aztán meg felpattant a rollerére, később a biciklire, és mikor bejöttek, sem unatkoztak számítógép nélkül sem.

Most meg pláne nem fognak, mert ma beszereztem nekik ezt a könyvet, előre látom sanyarú sorsomat, a nyugalmamnak annyi, jól kicsesztem megint magammal, na. :) De nem bánom, az ő érdekükben ez így van jól.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése