2014. április 9., szerda

Bagoly

You are Owl.

You're a deep thinker. People sense your intelligence quickly and look to you for help with problem solving. You are observant and quick to catch on to almost anything.
Bagolynak lenni biztonságos állapot. Apukám mindig azt mondta, édes lányom, tudj többet, mint a tanáraid, ez az egyetlen módszer arra, hogy biztonságban legyél tőlük.

Hát ja. Viszont tanult embernek lenni stresszes dolog, mert ugye, nem ülhetünk naphosszat békésen a faágon, használni kell azt a tudást, ha már van, az meg macerás ebben a mai világban, ahol a "minőségbiztosítás" jelszava alatt szétstresszelnek minket a szociális szférában. Mondjuk nem csak ott, de én ezt a területet ismerem közelebbről, itt Nyugat-Európában.

Na nem baj, azért én maradok bagoly, a bagolynak tartása van, és az nekem jó. A bagolyra lehet számítani, az meg a gondozottaimnak, kollégáimnak jó. Szóval végül is mindenhogyan jó. 

1 megjegyzés:

  1. Érdekes ez a teszt, állítólag én galamb vagyok... :) Valahogy nem érzem magam annak.

    VálaszTörlés