2014. április 3., csütörtök

Néha érdemes jobban lenni... :)

Tegnap este nagyon vacilláltam magamban, hogy megtartsam-e az esedékes házértekezletet a gondozottaimnak, vagy jelentsek inkább beteget, mivel az ilyen megbeszéléseket bizony szigorúan dokumentálni kell, az én fejem pedig még nincs rendesen a helyén...

Végül összekaptam magam és lementem közéjük. Ma pedig ezt az e-mailt kaptam az egyik gondozottamtól:
 
Dear Judit,
I am very happy that you are slowly but surely getting better. I would like to thank you for coming over and taking the house meeting notes last night. 
I really enjoyed the house meeting with you and the crew last night and I hope you enjoyed* it too.
your friend K.**

A csillagok tőlem:

*A gondozottaim többsége azt hiszi, a velük való munka csupa móka és kacagás nekünk. Hát néha valóban az. :) 

** A nevét természetesen leírta rendesen, csak én nem teszem ide ki.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése