2014. április 1., kedd

Beteg, beteg

"Akar róla beszélni?"  Nem, nem akarok. Mert mit lehetne arról mondani, hogy két hete többet vagyok vízszintes, mint függőleges helyzetben, ami nekem azért különösen kínos, mert a munkaköröm olyan, hogy nem áll le, és a papírkupac az asztalomon, ami alapjáraton is betegítő volt, most még ráadásul napról napra nő...

Délutánra márpedig elegem lett a "dolgoznom-kéne-de-nem-tudok-jaj-mi-lesz-így" gondolatfolyamból a fejemben, hagytam hát a dagadt ruhát másra, bepattantam az autóba, és irány a tenger...

Lehúztam a bakancsom, a zoknim, és  mentem, mentem mezítláb a homokos parton, csak a kagylókat láttam a lábam előtt, meg a bokámat verdeső vizet, hallgattam a lágy hullámokat, és hagytam, hogy átmosson a végtelen, sós víz áldásos hatása... a hideget sem éreztem, egészen kellemesen meleg volt ma.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése